अर्को एक पेग, राष्ट्रिय सहमतिका लागि


अर्को एक पेग, राष्ट्रिय सहमतिका लागि

  • नकावी

 

बुद्ध बारको सुमधुर सँगित,

अनि बिदेशि ह्वस्कि सँगै,

म थोरै पल,

पाश्चात्य अनुभत गर्छु,

बिर्सन्छु मेरा यथार्थ,

भित्तामा टाँगिएको,

बुद्धको मुर्ति,

मस्तान्नदमा छ,

अर्को टेबलकि युवति,

सायद, त्यहि खोजिमा छे,

म अन्त्यै छु,

मनमा शब्द ठोकिदँै छन,

बाक्यहरु बन्दै छन बिस्तारै,

रेडियोमा पौडेल जि पछि हट्दैछन,

राष्ट्रिय सहमतिका लागि,

म पनि त थप्दैछु एक पेग,

राष्ट्रिय सहमतिका लागि,

बिस्तारै उठ्छु,

रात हल्का छिप्पिएको छ,

पाले दाइ ढोकामा उभिए,

सलाम ठोके सायद,

मैले देखिन,

मेरो मष्तिस्कमा,

उन्का लाला बाला छन,

सम्झन्छु,

उन्ले, सलाम ठोकेरै,

बोर्डिङ पठाएको कुरा,

अनि प्रजातन्त्रसँगै हराएको,

राज्यको उपस्थिति,

प्रतिक्रिया बिहिन म,

उनलाई हेर्न सक्दिन,

थोरै अघि बढ्दा,

बाटा छेऊ लडेका,

जिउँदा मानब शरिर हरु,

पुन प्रजातन्त्र पढाउँछन मलाई,

म पढ्न चाहन्न,

उनिहरु भन्दा धेरै पर,

नर्सिहँ चोकमा,

आगो दन्केको छ,

बर्दिका पुलिशहरु,

थोरै ताप खोज्दैछन,

म सम्झन्छु,

बिना हतियार,

युद्ध भुमिमा जुटेका,

सह-योद्धाहरु,

सुडानमा जाडो छैन सायद,

त्यसैले सिटौला जि मस्त निद्रामा होलान,

तर म सुतेको छैन,

अझै एक पेग,

पिउनु छ मैले,

राष्ट्रिय सहमतिका लागि

पार्किङ लटका युवाहरु,

कठाङ्ग्रिएका छन,

कर्त्बयाबोध छन,

मौन छु म,

मैले फेरि तोड्नु छ,

मा.प.सेका नियमहरु,

खरेल बिदामा छ,

म ढुक्क छु,

बामे सुतेकै होला,

रावल पनि सुतेकै छ,

मेरो बाइक रोकिँदैन,

किनकि,

घरमा सिँगै बोतल छ,

अनि मेरा लागि,

अर्को एक पेग,

राष्ट्रिय सहमतिका लागि ।

